Provspel

Hej fotbollskamrat,

vad kul att du är intresserad av att bli en del av i IFK Stockholm Fotboll!

För att få bli spelare i iFK Stockholm så måste vi till en början ha dina person- och kontaktuppgifter för att kunna skicka dina önskemål om provspel till rätt träningsgrupp, oavsett om det är ett U13-lag eller vårt Herrlag.

Fyll i nedanstående formulär och klicka sedan på "Skicka in", så får ni ett mejl tillbaka omgående med lite nyttig information tills ni blir kontaktade av rätt person som bjuder ner er till er först provträning.

Är du under 18 år? Då ska en målsman fylla i sina kontaktuppgifter för att vi ska kunna ha någon att nå.

Är du över 18 år? Då behöver du bara fylla i de fält som har en asterisk (*) vid sig.

Väl mött och vi hörs snart igen!
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Önskemål om träningsgrupp *
Vilken grupp vill du provspela för?
Vet du redan nu vilken träningsgrupp du vill provspela för? Klicka i den aktuella gruppen så vi kan vidarebefordra din önskan till ansvarig ledare i den gruppen.

U13 Ambition
U15 Ambition
U17 Junior
U19 Junior
Herrar A+B
Erfarenhet *
Vilken nivå har du spelat på tidigare?
Beroende på vilken träningsgrupp ni vill provspela i, så är det viktigt för oss att veta vilken nivå du håller idag och har hållit en gång i tiden.

Senior (div 2-3)
Senior (div 4-5)
Senior (div 6-7)
Ungdom (Akademi)
Ungdom (Bredd)
Ungdom (Juniorlag)
Klubb *
Senaste klubblaget
Här anger ni vilket lag ni spelar i just nu eller som ni spelat i senast. Om ni däremot ej har varit aktiv i något lag på sistone skriver ni "Klubblös".
Personuppgifter
Obs! Personuppgifter är den aktiva deltagarens (ledaren) uppgifter som skall fyllas i. Målsmäns (förälders) e-post och mobilnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2. Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmans personuppgifter.
Personuppgifter
PersonNr * -